Rune skrev:
Jeg ser at våre venner på HiFi4all har satt i gang en kassettstafett i nabolandet.Så da lurer jeg naturlig nok på om det kunne være stemning for det her også.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_post ... 68757&PN=1Vi sender ett bånd,opptatt på våre respektive,beste spillere,og sender det videre til nestemann,osv.Det bør sikkert spesifiseres hva båndet er tatt opp på(spiller) m/el u Dolby .Type I eller Type II bånd...Personlig vil jeg foretrekke at vi satser på vinylopptak,ev opptak fra spolebånd,men jeg er helt åpen for innspill.Vi blir sikkert enige om noe før vi setter i gang.
Håper alle som har lyst til å delta legger inn en postering her,med sine synspunkter på gjennomføringen.Når vi har mottatt x antall vurderinger trår vi til,og legger en diktatorisk bestemmelse for gjennomføringen-med innspillene som rettesnor.
Let`s Rock!!
Mvh Rune

Så denne tråden på Hifi4all og tenkte selv at dette kanskje kunne være noe for oss. Så hvorfor ikke, jeg er med på en slik sak. Mitt forslag er at vi gjør opptak (gjerne fra vinyl) til kassetten av en låt som betyr mye for oss, og gjerne skriver litt om hvorfor akkurat den låten. Når kassetten har vært en hel runde og evt. blitt fylt opp, kopieres den over til spolebånd, gjerne på en tospors maskin og derfra lages nye kopier på kassett og evt. cd for dem som ønsker det. Det er litt avhengig av tilgjengelig utstyr, men jeg forstår at det er et antall TD20A i virksomhet blant forumets medlemmer, så da burde ikke dette bli noe problem. Vi kan godt lage en tråd her på forumet som kun er tilgjengelig for de som deltar i prosjektet til det er fullført, til slutt legges resultatet ut i åpent forum.
So count me in. Men vi kjører kassett i første omgang ettersom det kan inkludere så mange flere av oss - mener nå jeg